21 Ekim 2008 Salı

Ünlüler Seviyor Ya Siz?




eye linerlar ünlülerin vazgeçemedikleri bizimde

ben çok seviyorum eye liner ı sürmesi zor ama gözde duruşu çok güzel

eye linerı sade bir rujla tamamlarsanız makyajınız gayet hoş olur

makyaj yaparken sadece bir yerinizi vurgulayın abartı olmadan kaçının

Madonna ve var mısın yok musun a katılan christina kleopatra makyajını tercih etmiş

üste sade göz vurgusuna karşılık bu abartılı olmuş

özel gecelerde yapabileceğiniz ben burdayım dedirtecek makyajlardan:)



Ben kırmızıyı çok seviyorum elbisede,ayakkabıda,ojede çok feminen bir hava yaratıyor

ohhh dişiliğimiz batsın:))

buarada kırmızı ojeye kullanırım bol bol aynı zamanda livin elbisesine bittim

livde gayet formda siz ne dersiniz?





örgü bu senenin modalarından

özellikle yağmurda ıslanan saçlarımız için kurtarıcı modellerden olabilir

balık sırtı veya balık kılçığı(üstteki model) biliyorsanız şanslısınız

Ben biliyorum oley :)

3 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

örgü bazen kurtarıcı olabiliyor :) ama ben balık sırtı örgüsünü bilmiyorum :( nasıl olucak ?..

Jojee dedi ki...

cidden anlatıyım bende ilk kobay olarak oyuncak bebek seçmiştim sende öyle yap semacım
üç tutam al normal örgüden farklı olarak her attığın saça yanlardan ekle sağdan atıcaksın mesla örgüyü ön saçlarıyla beraber at sonra sola geç soldan bir tutamla beraber at saçını yavaş yavaş aynı şekilde ör ilk zamanlar düzensiz dursada zamanla elin alışıcak ve çok şık olucak:)

babegazelle dedi ki...

makyajımın vazgeçilmezi her zmn çekerim eyeliner ben sadece üste :))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´