21 Aralık 2008 Pazar

Magazinnn Magazinnn

Kate daha yeni 30 yaşında ama geldiği hale bakın
Tomla evlendikten sonra bu kıza noldu hiç bilmiyorum.
Çok şeker bir kızı var
Neden bu kadın böyle:S

Pamela yaşlanmaya inat giden

bir zamanlar erkeklerin rüyalarını süsleyen

Artık yaşlanmasına rağmen açılmaktan vazgeçmeyen

Ama artık bir Dur demesi gereken şahsiyet
yanlış mıyım?
Hatırlarsınız biara Ricky için gay söylentileri çıkmıştı
Hatta bir erkekle fotoları bile vardı:)
evet şaşırma zamanı ben mi bi tek bilmiyordum bunu
Ricky 'in 4 aylık ikiz erkek çocukları varmış
Şaştımda-Kaldım:)

Bir bayan olmama rağmen Angelina hastasıydım kadına bayılıyordum resmen.
İki sene içersinde bu kadar çabuk yaşlanmasına çok şaşırdım
Aslında şaşırmakta saçma ,
kadın bir ara vermedi hamile kalmaya
Biliyorsunuzdur kendileri yine hamile:D
Buarada ten rengi çok beyaz olup kırmızı ruju ilk defa hiç yakıştırmadım Jolie ye

Ve işte Kate 'in güzel kızı benim ise Prensesim Suri:)
Beyazlar içinde kırmızı babetleriyle ne kadar şeker değil mi?
Annesi olmasada o bir modacı oldu çıktı.
Maşallah Melek Suriye:)

3 modacı yorumda bulunmuş:

içimden geldiği gibi... dedi ki...

hamilelik bayanı yıpratıyor bence.belki onun etkisi vardır..kate resmen bitmiş..

Jojee dedi ki...

evet 3 tane çocuğa doğum yapmak çok zor.Annesi kanserden ölünce iyice zayıfladı zaten.
kate için yorumuna kesinlikle katılıyorum canım

gül dedi ki...

ya ben de bayılıyorum suri'ye. muhteşem bişey.kesinlikle moda ve tarz konusunda kate e on basar...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´