15 Ocak 2009 Perşembe

2009 Modasında İn-Out!

Artık etekler kabarık,pileli gezmek yok.
Vücuda daha düzgün oturan pilesiz etekler daha sade olan elbiseler moda olucak.
Göğüs kısımlarında ise sweetheart modası vazgeçilmiyor.
Out:Luella a/w 08; İn; Stella McCartney s/s 09
düşüncemi söylemek gerekirse yeni sezon Mccartney mini elbisesini daha çok beğendim.
Aşırı pileliye kaçan elbiseler hiç bana göre olmadı.
Dar kalıplar gösterişsiz ama sadeliğiyle ayrı bir şık olan elbiseler benim favorim.
Düşük omuzlar,bir beden büyük duran salaş montlar,kabanlar
artık gözde değil.
2009 modası hem LV hemde Balmain'in gözdesi
Balmain ceketindeki gibi askeri kanatlı olanlar.
Out;Burberry a/w 08 İn; Balmain, s/s 09
Balmain takip beni..Ceketin benzerinden bende bulunmaktadır:)

Artık ekoselere veda ediyoruz.
2009 sezonunda ekose ürünler kalkmış bulunmakta.
Aslında elbiselerden çok benim gömlekler çok hoşuma gidiyordu.
Ama püskülde olduğu gibi ekosede çok abartı modellerde kendini gösterdi.
Modacı kızım valla sezebiliyorum:)
Lanvin koleksiyonundaki gibi parlayan renkler bu sene çok moda.
Lanvin Koleksiyonuna bir tıkla bakabilirsiniz.
Ordaki pembeye vurulmuştum..
Out;D&G a/w 08 İn; Lanvin, s/s 09

Takılarda ise uzun zincirlerle süslenmiş kolye uçları bu sezon yok.
Yerine ise artık kocaman(gerçekten tabir bu) kolyeler süslüyor.
Givenchy ürünlerinde ise sıklıkla rastladık.

Kısa zincirli gösterişli takılar 2009 modası.
Uzun zincirler aslında çok düz olan giysiyi birden canlandırıyordu.
Bu kocaman diye tabir edebileceğimiz kolyeleri nasıl takıcam, takar mıyım bilmiyorum.
Out;Just Cavalli a/w 08 İn; Dries Van Noten s/s 09

Yazın eminim maksi elbiselerle beraber sizde benim gibi
kalın bileziklerden almışsınızdır.Yazın çok güzel gidiyordu canlı renkleri.
Şimdiki moda ise Kate Holmes'in Türk bit pazarından aldığı gibi büyük küpeler moda.
2009 aksesuarlarında büyük kolye uçları ve küpeler moda.
Out; YSL a/w 08 İn;Lanvin s/s 09.Guccinin zımbalı botlarına bayılmıştım.
Birçok ünlüde benimle aynı fikirdeydi galiba çıkartmıyorlardı.
2009 modası ise bolca göreceğimiz fermuarlar.
Elbiselerde başlayan fermuar modası ayakkabılarada sıçramış durumda.
Aslında ben fermuarlı ayakkabayı alabilirim yani hiç sorun değil.
Bayıldım mı ne:)

out;John Galliano a/w 08 İn; Emma Cook s/s 09


7 modacı yorumda bulunmuş:

babegazelle dedi ki...

bananee yaa ben salaş montlarımdan elbiselerimden geçmem yaşasın boho :))))

Jojee dedi ki...

babegazelle yorumunu okudum bi kahkaha koptu ki anlatamam:))
şehrazattan güzelim benim:)
sen ne giysen yakışır:)

moda tasarım stil dedi ki...

haberin harika olmuş bayıldım emeğine sağlık....

chocolate's lover dedi ki...

bende o kocaman kolyeleri takmam.Yani şimdilik...Ayrıca ekoseyi daha yeni sindirdim.O podyumlarada güvenmiyorum ben.Modayı sokak yaratıyor artık tasarımcılar değil...

Jojee dedi ki...

moda tasarım stil;yorumun için çok teşekkür ederim aramıza hoşgeldin.

chocolate's Lover; ekose modasını ben gömleklerde nasıl bırakabilirim bilmiyorum ki bırakmam aslında moda büyük markaların sana gösterdiği şekilde giyinmen değil bence.
Yakışanı giymek herkesde olan şeyi bile farklı bir havada yansıtmak:)
oyüzden sadece bakıp fikir almalıyız sana katılıyorum chocolate's lover.

caprice dedi ki...

Ysazdiginin aksine ekose modasi bu sezonda devam ediyor.LV gibi daha bircok unlu markanin 2009 koleksiyonunda ekoseler mevcut.Artik bende bunalmis durumdayim heryerden bir ekose cikiyor.Keske kalksa bitse de kurtulsak.

Jojee dedi ki...

harper ın hazırlağı bilgilere dayanarakta yaptım bu tespitleri
sadece bir markanın yaptığı değil sürükleyici olması gerekli galiba onlar için
yorumun için teşekkür ederim

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´