26 Ekim 2009 Pazartesi

Jessica'nın Örgüsü



Gossip Girl yeni sezonla sevenlerinin karşısına çıktı.
Tabi bunlar arasında ben de yer alıyorum.
Dizinin ilk sezonundan beri geri kalmış gözükse de benim gözüm hep jessica da.
Giyim tarzı,makyajı ve tarzıyla benim hoşuam gidiyor.
Burdaki taytlı kombini ve saçlarındaki örgü ilgimi çekti.
Saçlarım uzunken böyle bir örgünün vakti geldi.

3 modacı yorumda bulunmuş:

Leah dedi ki...

Dün akşam benim de çok çekti dikkatimi o saç modeli, çok güzel bi kız şu Vanessa ya, değişik bi güzelliği var :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Süper gözüküyor, sen benimkini ör ben de seninkini örerim :)

Unknown dedi ki...

evet örgüsü cok güzel. uzun saclar ona cok yakismis. Jojikmoda, benim sana bi sorum olcakti. sen gossip girlü nerden izliyosun. ben almanya da yasiyorum ve burda her hafta cumartesi televizyonda bu diziyi gösteriyolar, fakat hafta sonlari calistigim icin kaciriyorum. bildigin bi internetsitesi var mi. bi aralar diziporttan izliyodum ama bazi blümlerine bakamadim acmiyo nedense. bana bu konuda yardimci olabilirsen sevinirim. =) xx

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´