2 Mart 2010 Salı

Zara Şubat LookBook

Image and video hosting by TinyPic
Zara Şubat LookBook görsellerini birçok blogger ve Moda sitesinde görmüşsünüzdür.
Sezonun ve sokak trendinin vazgeçilmezleri yine Zara da.
Blazer ceketler,çizgili üstler,floral{çiçekli} ayrıntılar,bol kemerli kombinleri rahatlıkla bulabilirsiniz.
Zara'ya yakın zamanda uğrarsanız bana da Lookbookla aynı tarzda giysilerin olduğunu belirtmeyi unutmayın.
Jojee de alışverişe çıkmak için can atıyor;)

2 modacı yorumda bulunmuş:

tubiss dedi ki...

Zara'ya en son gittiğimde denizci temalı kıyafetleri çok beğenmiştim.Çizgili gömlek ve ceketler çok güzeldi.Kendime o çizgili tişörtlerden aldım.Üzerinde taşlarla kamara deseni var.Bence gidip görmelisin.

une voguette dedi ki...

hem de aynilari var jojicim :) ben gittim hatta kendi kendime styling yaptim :P sadece dolgu topuk ayakkabiyi goremedim

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´