28 Ağustos 2010 Cumartesi

Tuvana Büyükçınar'ın Lolitaları

ImageHost.org
İlk gördüğüm anda 'Bunlar tam benlik' dedim.Hatta tam gossip girl ve esinlenmiş küçük sırlar dizisi için.
ImageHost.org
ImageHost.org
Özellikle kabarık eteklerin güllerle birleşmiş formları benim içim eritmeye yetti.İstanbul moda haftasında ilk defa yer alıyor olması benim heyecanımı ikiye katlamıştı.Takip edenler Tuvana'nın nasıl yetenekli bir insan olduğunu bilir.
Bu eğlenceli koleksiyonu bana Giles ve Moschino Cheap and Chic 'i hatırlattı.
ImageHost.org
ImageHost.org
Kabarık etekler,fırfırlı etekler,desenlerin birbiriyle uyumsuzluğun uyumu,siyah beyaz print desenin elbiselerdeki vurgusu,pembelerle şeker kız candy görüntüsü benim gibi hem abartıyı ama sevimliliği birarada tutmayı sevenler için çok şeker bir koleksiyon.
!!ayakkabılara dikkat!!
ImageHost.org
ImageHost.org
Karma 2 defilesinde benim beğenimi kazanan isimler Tuvana Büyükçınar ve Niyazi Erdoğan oldu.Niyazi Erdoğan'ın erkekleri renkli giysilerden kaçamayacağını bir kez daha gösterdi.

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´