8 Aralık 2010 Çarşamba

Bu hafta...

ImageHost.org

10 modacı yorumda bulunmuş:

Ful yaprakları dedi ki...

Allah kavuştursun :)

Adsız dedi ki...

benımde sevgılım bu hafta askere gidiyo :(( berbat bi duygu

Jojee dedi ki...

ful yaprakları;sağol canım:)

adsız;berbat cidden hiç bir şey yapasım gelmiyor:(

Adsız dedi ki...

allah kavuştursun.inş göz açıp kapayıncaya kadar geçer zaman.allah sana sabır versin çünkü görüşemeyince kötü hissediceksin kendini:(

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

Allah kavuştursun canım gönderdinmi ? ben gönderdim dün gece bugünde patlak gözlerimle geziyorumm =( nereye gitti diye soracaktım birde. Çok kötü bi duyguymuş =(

Jojee dedi ki...

sağolun bitanelerim iyi ki varsınız.
daha demin aradı beni.içim cız etti sanki anlatılmaz bi duyguymuş.3 senedir hep beraberdik bu çok koydu bana.ama yeri iyi antalya 5 ay.
gökkuşağındaoturankız snin sevgilin nereye gitti?

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

manisaya gitti canım yeri iyi 3 te konuştuk biz dahada yok ne zaman arar bilmiyorum =( çok kötüymiş gerçekten kimseye bişey söyleyemiyorsun bizde 3 seneden beri beraberdik hep bu ayrılık çok fena oldu çabucak geçer inşallah.

Jojee dedi ki...

geçicek..Resimlere fazla dalmamak lazım.ama işte insanın elinde olmuyor.mesela ben her saat msj atıyorum.almayacağını biliyorum ama ne yaptığımı gönderiyorum.biraz kendimi rahatlatıyorum galiba.sende deneyebilirsin;)

Shiney dedi ki...

Allah kavustursun, umarim hemencecik gecer zaman 2niz icinde :((

goncaninsepeti dedi ki...

benm de sözlüm gitti ,ben de blog açtım vakitr geçmiyor yoksa ,zor oluyo ama benim 1 inde gitti ilk haftayıatlatınca 2 taraf da rahatlıyor,merak etme ilk hafta en zoru diyo herkes
goncaninsepeti.blogspot.com

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´