10 Eylül 2011 Cumartesi

Jojee B-Day Girl!


04.09.2011 günü benim doğum günümdü.Evet bir yaş daha büyümüş durumdayım.23 oldum :P Minyon yapının faydaları yaşlanmayı geciktirmesi:) Ne yapalım doğum günümde dedik ve Bozcaada'ya kaçalımmm diye hemen koştuk.Gestaş bizi 1 saatte adamıza ulaştırdı.Çilek pastanesinin muhteşemmmm!! poğaçalarını,kurabiyelerini ve keklerini kaptık.Damla sakızlı bademli kurabiyeleri favorilerim arasında.
Çoook şeker bir ev gördüm ve taşlarına oturup doğum günü dileğimi diledim.Klasik yaptığım şeylerin başında gelir.Güzel evlerin taşlarına hep oturur dilek dilerim.Dileğim elbette sevdiklerimle sağlıklı ve mutlu bir hayat sürmek.Benim için en güzel dilek kesinlikle bu!

 Ayazma plajı güzeldir.Güzel olduğu kadar da kalabalıktır.Akvaryum taraflarına da gelebilirsiniz.Orası daha sakin ama deniz daha sıcaktır.Çivi gibinin tanımı kesinlikle Ayazma'nın denizinde karşılık buluyor.
Benim yedek bikinilerimde sandaletlerle iş başında haydiii denize der gibi ama olmaz diyorum onlara! Biz gittiğimizde Ada sakindi!Bunun için çok mutluydum.Ada'nın popülerliği son bir kaç senede artmıştı elbette Eyvah Eyvah'ın buna etkisi büyük. Sevgiliyle Ada'ya el salladık ve deniz otobüsüne doğru yol aldık. Mükemmel doğum günü için sevgiliye sonsuz teşekkür :)

7 modacı yorumda bulunmuş:

fashionist dedi ki...

bikibi şahane;)

http://cansansalmoda.blogspot.com/

reyhane dedi ki...

Nice mutlu seneler gelsin sana..

Adsız dedi ki...

nice mutlu senelere terlik ve bikini nerdn ayrıca o cıceklı bluz koton snrm uzernde durusunu göreblrmyz :) derya

Üfürükten Prenses dedi ki...

İyi ki doğdun yavrukuşum :)

Jojee dedi ki...

fashionist, medanşeri,reyhane çoook teşekkür ederimmm:)

prensesim ;sağol canımmmm benimmm:)

derya;koton evet:) ama bi beden büyük almak zorunda kaldım çünkü bana uygun bedeni yoktu hoşuma gidince de kaptım.:)bikini oysho terlikleri ben de bilmiyorum:))

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Nice senelere!!!Ben de Bozcaadadaydım bu hafta ve Cuma döndüm, hemen bir post yaptım.

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

NICE MUSMUTLU ASK DOLU YILLARA , AYAZMA BUZ GIBI AMA:((

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´