11 Şubat 2012 Cumartesi

İstanbul Fashion Week 2012 - Gamze Saraçoğlu Ve Tuvana Büyükçınar

İstanbul Fashion Week 2012/13 kış koleksiyonlarını sunmaya başladı.Ben size ilk 2 gün en beğendiklerimden bahsedeceğim.









Bu sene ifw'nin açılışını Gamze Saraçoğlu açtı.Kendisini çok beğenirim o yüzden ilk defilenin onun olması beni daha da heyecanlandırdı.Defilenin görselleri önceden tanıtım için göndermişlerdi.Kuzey yamacı benim beğenimi ilk tanıtım görselliyle kapmıştı.





 Gamze Saraçoğlu'nun kadınsı detayı çok seviyorum.Selma Ergeç'in taşıdığı beyaz tonlarındaki gögüs ve transparan dekolteli elbiseyi beğendim.Kadını kadın yapan elbiselerden birisi . 


 


Kürk kol bileklerine,basen bölgesine ,ayakkabılara serpilmişti. Uçuşan etekler,transparan detalar,kürkün dokunuşu,derinin ağırlığı ,ipek kumaşın saflığı biraradaydı. Pilili etek yine bu koleksiyonda vardı.Haki,taba,uçuk mavi,bordo,ekru ve gri tonları Gamze Saraçoğlu'nun seçimleriydi.Ben renk tonlarını çok sevdim.Özellikle kışın bordo renk beni cezbedenlerden oluyor.
Deri kullanımını sevdim.Özellikle gömleklerde yakalarda,bileklerde aksesuar duruşunda hoşuma gitti.


 


 Aynı zamanda çorapları çok beğendim.Özellikle pilili eteklerle kış kombini için ilham verici.


  
 


 Koleksiyon genel olarak hazır giyim açısından güzel.Parçaların hepsini kombinlemek isteyen çoğu kişi olabilir.


Günün ikinci kurtaranı ise Tuvana Büyükçınardı.Kendisini son iki koleksiyon ile daha da bir seviyorum.Aynı zamanda Tuvana Hanımı da sevenlerdenim ben.Özellikle bana attığımı samimi mesajı hiç unutmam:)


 Konumuza dönersek koleksiyonun adı Ciddiyet Parodisi.Bizi yeniden eski tarzların büyüsüne sürüklüyor Tuvanam.Özellikle kadının estetikle buluştuğu sırt dekoltesine bayılıyor.


 


 Bol payetli parçalara,işli pullu detaylı elbiselere,ciddi görünüm kazandıran gömlek pantolonlara,birbiriyle bütünleşmiş farklı kumalşlara yer veriyor.
Yine tonlamalarda gri,bordo,kiremit,lacivert bulunuyor.Özellikle transparan gömlek ile çizgili pantolon stylingi çok beğenmiştim ama malesef görsellerde o yok.
30-40lı kadınların etkisini makyajlarda ve hafif Couture etkisi koleksiyonda çarpıyor.


İlk defilesinden bu zamana kendine farklı bir bakış açısı yakaladığını düşünüyorum.Tebrikler yeni anne diyorum aynı zamanda :)




1 modacı yorumda bulunmuş:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

çok hoş bir koleksiyon olmuş ..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´