2 Nisan 2012 Pazartesi

Nasıl:Floral Pantolon ve Gömlek


Trendlerin en güzel halini giyilebilir uygulamalarında görüyoruz.Floral yani çiçek modas baharın habercisi ve trendlerin en başında olanlardan.Bundan önce çiçekli elbiseler,etekler,dantellerde çiçekler modayken şimdi pantolona ve gömleğe sıçramış durumda.Mini çiçekler kendini artık iri boyutlarda özgür bırakıyor biz de iyice baharın geldiğini müjdeliyoruz.

 


İri desenleri kombinlemek zordur ve genelde bol detaya yer verilmiş parçaları düz desenlerle kombinleriz ki bence bu orantıyı oluşturmak için en güzel örnektir.Eğer gömleğiniz iri çiçekliyse altına düz cigarette denidiğimiz bilekte biten modelleri kombinleyebilirsiniz. Eğer pantolonuz çiçekliyse bence transparan gömlekler en yakın arkadaşları olmalı burda tonlamalarına çok takılmasanız da olur.Çünkü şifon gömlekler her tonuyla çiçekli pantolonunuza yakışacaktır burda önemli olan düz modelleri tercih etmeniz.


Bir de riskli bir trendimizde var.Desenleri karıştırmak eşleştirmek.Kimine göre sevilen kimine göre göz yoran bu trend iri çiçekli pantolon ve gömleklerle de yapılan kombinlerde bulunmakta.Riskli ama doğru kombin yapıldığında aslında çok hoş duran trendlerden.Bu konuda tam olarak kendime de cesaret verip kombin yapmadım yaptıysak güzel olmalı dimi ama :)


Not:burda kullanılan pantolon ve gömlekler genelde Zara ve H&M ürünüdür.Beğendiğiniz pantolonu ve gömleği ilk olarak orda aramanızı tavsiye ederim.

Görseller tumblr.com ve lookbook.nu dan alınmıştır.

4 modacı yorumda bulunmuş:

.. dedi ki...

çiçekli desenlere bayılıyoruuum :))

Nes dedi ki...

harika bir post olmus! Bende bayiliyorum cicekli desenlere:) Dolabim da cicekler acmaya basladi:)))

http://fashiiones.blogspot.com/

B.Erdogan dedi ki...

Renklerde fazla karmaşa yaratmamak gerek diye düşünüyorum. Ben bu floral desenleri düz bir bluz ve renkli takılarla daha hoş buluyorum.

http://busra-erdogan.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

ben de 2 sene önce pull& bear'den almistim cicek desenli pantolon ama onun rengi acik tonlarda.. nasil kombinlerim onu düsünüyorum ama su an düsünürken buldum =)

H&M ve zara'ninkilerde harikalar..
renkleri canli olmasi cok hosuma gidiyo..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´