9 Mayıs 2009 Cumartesi

Mangodaki İndirimden Kaçırmadıklarım


Geçen hafta beyoğlundaki Mango ya gitmeyede fırsatım olmuştu.Giriş katını kalabalık sanan ben alt kattaki outlet kısmına inince resmen şok oldum.Herkes bir yerden birşeyleri çekip çıkartmaya çalışıyordu.Tabi bende onların arasına katıldım.Bir askılı fırfırlı üst ve sırtı açık t-shirt aldım.Ne zamandır istediğim modeldi sırtı açık t-shirtler.İkisi de indirimdeydi.
İp askılı üstümün fotoğrafını çekme fırsatı buldum.Beyaz pantolonla inanılmaz hoş durdu.Antalya'ya giderken yanıma alıcaklarım listesinde üst sıranın sahibi oldular.



Ne kadara aldın jojee diye sorarsanız.İp askılı üst 24 tlye t-shirtü de 19 ytl ye aldım.Benim çok hoşuma gitti.Eğer bende beğendim diyorsanız Beyoğlundaki mango da bulabilirsiniz.Aldığım modelerin bedenleri vardı.Ben ilk alanlardanım small bedeni kaptım:)

7 modacı yorumda bulunmuş:

Mrs Baros dedi ki...

güzeller

Malla dedi ki...

Aldıkların güzelmiş.Güle güle giy. Tam beğendiğim renkler...

Malla dedi ki...

Aldıkların güzelmiş.Güle güle giy. Tam beğendiğim renkler...

Adsız dedi ki...

jojik süpermiş bunlarrr, güzel günlerde kullan...
ay özür dilerim ama ben şimdi keşfettim blogunu. neler kaybetmişim yav.. süper bir yer burası.. neyse ben azıcık daha kaybolıyım sayfalar arasında :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ay ikisi de süpermiş Jojeecim, t-shirtün üzerindeki metalciklere ve sırt penceresine bayıldım. Asklı bluz da çok yakışmış beyaz pantalonunla. Güle güle giy :)

Nihan dedi ki...

Askılı bluz ve beyaz pantolon çok güzel olmuş, iyi günlerde giymeni dilerim :))

PINK PRINCESS dedi ki...

tşört çok güzel sırt dekoltesini severim zaten.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´