8 Ağustos 2009 Cumartesi

Sarah Michelle Gellar Anne Adayı


Sarah Michelle Gellar..Hamileliğin çok yakıştığı bayanlardan bir tanesi.
Özellikle giydiği bu şirin beyaz elbise beni bitirdi.
Hamileyken topuklulardan vazgeçemeyen bir ünlülerden oda.
Fötr şapkası,straplez elbisesi ve christian louboutin ayakkabılarıyla çok çok tatlı bir anne o.
Not:Bu sene yerli yabancı amma çok hamile var değil mi:?


kaynak:Just Jared

7 modacı yorumda bulunmuş:

gözde dedi ki...

evet evet hamileler acayip arttı bu sene.
ben de topukludan kokoşluktan vazgeçmedim hiç, hamileliği de çok sevdim..
Elbiseye de ayrıca bittim..

Sıla Yılmaz dedi ki...

herhalde ekonomik krizden kışın insanlar evde fazla oturdu :)

breitling dedi ki...

ayakkabılarr mükemmel.. ben de istiyorumm :(

şirinem dedi ki...

bencede çok yakışmış sevimli kadın ne giyse taşıyabiliyor.Topuklu ayakkabı güzelde bence hamilelikte biraz tehlikeli

Syhn dedi ki...

S.M. Gellar gercekten çok hoş giyiniyor. ama bu başka bişi çok tatlı görünüyor yaaa

Aicha! dedi ki...

Hamilelik kadını daha bir güzelleştiriyor bence :D

Adsız dedi ki...

Elbiseninden ziyade ayakkabisi dikkat cekici (ve tabi super).

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´