27 Eylül 2009 Pazar

Ece Sükan ile Mini



STYLESİGHTİNGS sitesinde Ece Sükan'ı görünce çok sevindim.
Turkiye Vogue'da yer almasının ne kadar iyi olduğunu daha iyi anlıyoruz.
Stiliyle Türk blogların beğenisini kazanırken yabancı bloglarında beğeniyle takip ettiği isimlerden.
Sizde yorum yazmak Ece'yi tanıtmak istiyorsanız Buraya! tıklamanız yeterli!
Buarada çok hoş gözüküyor siz ne dersiniz?

6 modacı yorumda bulunmuş:

a. gizem dedi ki...

bence de çok hoş!

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla ben bu hatuna bayılıyorum...

Tugba dedi ki...

ayakkabılar nefis...

Doorstepping dedi ki...

Hadi bir defa fotoğrafın çekilir, hadi 2 defa da denk gelir çekilir. Ama Ece Sükan'ı sürekli pozluyorlar. O mu çekilen yerlerde dolaşıyor(ki ayıplamam mesleği gereği yurtdışında tanınmanın bir ayağıda budur), yoksa güzelliği ve tarzı ile mi dikkat çekiyor.
Galiba ikisi de!
Boş kafalı mankenler döneminden sonra yenilerin örnek alacağı dolu dolu bir model-iş kadını-ve yaptığı herşey!

simla dedi ki...

gerçekten stili çok güzel Ece Sükan'ın.

Minenin Takilari dedi ki...

çok hoş ve stil sahibi bir kadın bu, ben beğeniyorum gerçekten

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´