22 Ocak 2010 Cuma

2010:Fashion Designer Bags

Image and video hosting by TinyPic
Modacıların 2010 koleksiyonlarındaki giysilere çok yer verdim.Trendlerle de baya bunu işlediğimi düşünüyorum.
Şimdi çanta modellerine geçiyorum.O kadar güzeller ki Dolce&Gabbananın hepsini alabilirim.
Vazgeçtim bütün çanta modellerini istiyorum;)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

7 modacı yorumda bulunmuş:

Fanciful decor agency dedi ki...

good select

http://mywork-mylove.blogspot.com/
http://accessories-slaveia.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

*drool* ^^

Tootty dedi ki...

Anna Sui,Balenciaga 2 sinede bayıldımm,bayıldımmm....Çok beğendimm..

Atolyekedi dedi ki...

ay yok şekerim modacı değilim. yurdum insanından biriyim işte. bir çanta manyağı olarak ben bu çantaların hepsine bayıldım ya...

Roxelanne dedi ki...

mimledim sizi:)

ISIL CAN dedi ki...

jojee bunlar bi harika.. sayfa sonuna kadar agzim bes kasik acik baktim =)

chfashiontrend dedi ki...

çok farklı tasarımlar .Artık çantalarda farklılık yarattı...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´