8 Şubat 2010 Pazartesi

Tulip Etek

Image and video hosting by TinyPic
Tulip etek modelleri bu sene de gözde olmayı sürdürüyor.Elbiselerinetek kısımlarında da tulip etek modeli sıklıkla tercih ediliyor.
Spring trendleri arasında yer alan lolita görünümene ek sağlıyor.
Özellikle şeker pembesi renginde olan tulip etek benim çok hoşuma gitti.Benzerini Zette görebilirsiniz.
Benimde bugün çıkıp bir tulip etek arayışında bulunsam iyi olacak;)
Image and video hosting by TinyPic
kynk:asos

7 modacı yorumda bulunmuş:

nilo dedi ki...

Süper şık! Bayıldım:D

ZET Fashion dedi ki...

Tatlım Topshopta bulabilirsin, yeni sezona bakma fırsatım olmadı ama kesin vardır

Aslı dedi ki...

Güzeller ama beli kalınlar uzak durmalı!!

Duygu dedi ki...

bayılıyorum bu şirin eteklere bendede iki tane var ,çok ciciler...

casey23 dedi ki...

ahh bi de koton'da var :) Elbiseler özellikle çok fazla orda..

casey23 dedi ki...

ben de topshop, bershka ve zarada görmüştüm kesinlikle çooook güzel bir moda :) ben de biraz uzun olsa a en altta sağdakini çok beğendim!!

Adsız dedi ki...

[url=http://creditfacts.creditcompliance.com]Credit Facts[/url]

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´