26 Mart 2010 Cuma

Trend:Rujda Fuşya Modası


ImageHost.org

Marc Jacobs'un şeker-barbie pembesi rujları bir çok ünlü ve modaseverin vazgeçilmezi oldu.
Eğer sizinde bu renk tonlarında rujunuz varsa baharı güzel gülümseminizle selamlayabilirsiniz.
Beyaz ve buğday tenli olsanız da bu renk size gider.Ama kullanılan ruj tonunun mat olmasına dikkat edin.
via-whowhatwear

8 modacı yorumda bulunmuş:

NlyStyle dedi ki...

benim vazgeçilmezimdir fuşya rengi ruj golden rose 212 yi tavsiye ederim gerçekten çok güzel bi ton ve hoş duruyor.

cicibebe dedi ki...

yakın bir arkadaşım flormar marka fuşya ruj aldı ve başka ruju yokmuş gibi bir haftadır bunu sürüyor :)) kıskanmaya başlamış gibiyken bu postu da okuyunca denemeye karar verdim :D

Duygu dedi ki...

bende iki tane almış bulunmaktayım,güneşli yaz günlerini bekliyorum,mm hafif bronz tende çok hoş görünebilir;)

fashionist dedi ki...

cesaret edip kullanamadğm vardı bitane artık çok dikkat çekmiceni düşünerek kullanablrm:)

summer... dedi ki...

bende tam tersini düşünüyorum bu tarz mat rujlar beyaz ve buğday tenlere çok daha güzel yakışıyor

DB JUNK dedi ki...

Herşeyde renk çok severim ancak renkli rujlar ne yazık ki bana hiç yakışmıyor:(

simla dedi ki...

ben de hem fuşya ruj hemde oje sevyorum

Minenin Takilari dedi ki...

muhteşem bir renk bu :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´