23 Eylül 2010 Perşembe

Sarah Jessica Parker @LondonFashionWeek


Sarah Jessica Parker..Kimine göre hala Carrie Bradshaw'ı da diyebiliriz.Sex and the city dizisini ve ardından filmlerini izleyip Carrie'yi sevmeyen çok azdır herhalde.Birçok bayanın arkadaş olup dertlerini paylaşmak isteyeceği kişidir Carrie.Tabi dizisinden dolayı SJP hayranları bütün dünyada çoğunlukta!
Tabi bir de erkeklere sormak lazım bunu.Mesela benim erkek arkadaşıma ne zaman "Carrie varya " dediğimde cevabı "Hangisi o çirkin olan mı "oluyor.Ona kalsa en sevdiği kişi Charlote:)İnanın bu cevaba ben hiç şaşırmıyorum.


Uploaded with ImageShack.us
London Fashion Weekte Sarah Jessica Parker'ı görmek mümkün.Diane Von Frustenberg ve Burberry Prorsum defilelerinde kendini gösterdiği kombinleri ben size sunuyorum.
Özellikle Burberry ceketiyle katıldığı Burberry Prorsum defilesinde gözlerini ondan ayrımayorsunuz.
Defilelerin ikisinde de aynı ayakkabı seçiminden yana olmuş.Beni burda bitirmeyi başardı tahmin edersiniz!:(



3 modacı yorumda bulunmuş:

modafobik dedi ki...

Gariptir ama bir türlü sevemedim bu kadını, daha doğrusu tarzını :/ soğuk geliyo bana ..
#Çok da umrundaydın! Hıh!
Ama öyle deme Jessica Ablacım yaaa :'/ ühü ühü

Duygu Fedakar dedi ki...

bu kadın her zaman çok şık ve ayrı bir havası var.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çirkin ve zayıf olup seksi ve fashionable görünebilmesi harika. ayrıca makyajı çok iyi taşıyan bir yüz:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´