18 Ocak 2011 Salı

What did they wear?

ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org

Hayallerini kurduğumuz kıyafetleri,ayakkabıları ve çantaları hep onlarda gördük.Modelleri arada kıskanmadık değil!(hiç değilse ben:)
Bunun neresi güzel diye çamur attığımız modeller ünlü markaların göz bebekleri oldu.Podyumdayken hepsi birbirinden güzel giyiniyorlar peki normal hayatlarında.Artık what did they wear? köşemiz var.Modellerin stiline bakıp içlerinden ilham alacağız.Şimdilik ilk postum sizinle haydi eleştirmeye başlayım..
Dayanamadım Ece Sükan'ı da koydum.
pic. altamira

5 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

çamur atacak bi yerleri olsa keşke dimi..
gerçi ben niye çamur atayım ki :)
süpersiniz kızlar hepinizi beğendim :)

Unknown dedi ki...

uzun bacaklı olmanın güzellikleri poşet geçirseler yakışıyor.

haki gömlek maxi etek kombinasyonu favorim :)

Sena Onur dedi ki...

Ama Ece'ye bakar mısınız tam bir taş ;)
Çok beğendim Jojik, bu harika post için teşekkürler.

Sivi dedi ki...

oooooh great looks!!!!!!!

XOXO

Adsız dedi ki...

ece sükan,övündüğümüz bir isim . en iyi yabancı bloglarda rastlamak mümkün.
çok beğendim bu postu.. teşekkürler... :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´