16 Mayıs 2011 Pazartesi

2011 Trend:Bacaklar Açık Marş Marş!



Bu ara elbiselerden çok bahsettik farkındayım.Nedeni benim mezuniyetim için birikmiş elbise dosyası:)

Daha almayanlar için minik bir trend alarmını duyurmak istiyorum.Pişti olmak istemiyorum ve bacağıma güveniyorum ben açarım diyenler için gelsin!Trendimiz,bacaklar olabildiğince derin yırtmaçla sergileniyor!

*Genelde tek yırtmaç tercih etmeniz önerilir.
*Renk veya desen sınırlaması kesinlikle yok.
*Fazla abartıya kaçmayan üst bölgesiyle {göğüs dekoltesi!} daha hoş durur.
*Çok çıplaklık her zaman hoş değildir unutmayın.
*Çorap yerine Sally Hansen gibi ürünler kullanın.
*Topuklu modeller tercih edecekseniz boyu/kuyruğu gösterişli olabilir aksi takdirde basit düşersiniz.
*Unutmayın derin yırtmaç çok gösterişlidir.Elbiseye aksesuar olarak sadece iri küpeler kullanabilirsiniz.

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´