22 Haziran 2011 Çarşamba

Muhteşem Salı :)



Dün muhteşem bir gün geçirdim.Sevgili'nin boş günü olduğu için ilk önce köy kahvaltısı edebileceğimiz bir yere gittik.Müthiş boğaz manzarası eşliğiyle kahvaltıları yapınca hayydiii denize diye kalktık.O kadar yedikten sonra hareket şarttı elbette:) Asortie'den geçen sene aldığım flipfloplu çantam ve fötr şapkamla yola çıktık.



Sizin için "Joje :)" yazdım ama güneş sağolsun gölgemden doğru düzzgün çekemedim.Olsun ama hiç değilse çalıştım değil mi? Aslında resimde minik yengeç ve taşlardan minik kalbimde var:)




Tabi beni sevenlere ve bana bu güzel günü yaşatan sevgiliye öpücük göndermemek olmazdı:)
Jojee sizi kocaamaannn öpüyor.Böyle resimli günlere devam edeceğiz instagramla aramız şimdilik çok iyi.Sizinde seveceğinizi düşünüyorum:)

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´