15 Temmuz 2011 Cuma

Valentino Makyajı ve Saç Aksesuarı


Valentino Fall 2011 Couture koleksiyonunda parçalardan çok beni makyajı ve saç aksesuarı kendine aşık etti.




Makyajın aydınlık ama soft tonlarda olması bu yaz günlerinde tercih edilebilecek alternatiflerden.Mesela ben bugün uygulamayı düşünüyorum.Dudaklardaki altın rengi ışıltısı dikkat çekici.Eyeliner ve rimelin kullanılmamış olması daha naturel makyajı sevenleri mutlu edicek.


Makyajdan sonra ilgimi çeken diğer ayrıntı elbette saç aksesuarı.Valentino'nun minik çiçekli ve yapraklı saç aksesuarına bitttimmmm!Yakın zamanda DIY projeleri arasında olacağına inanıyorum bu saç aksesuarlarının.Minik topuza da sarılması ayrı hoş olmuş.

4 modacı yorumda bulunmuş:

jasmine,cherry,black dedi ki...

cok dogal ve bir o kadar da etkiliyici bayildimmmm

BÜTÜ dedi ki...

harika olmuş bence :) saçlarındaki çiçek detayına bayıldım :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

gözlerine bakmaktan saçına makyajına bakamıyorum ki! o nasıl bir mavidir öyle.. :)



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

vale dedi ki...

çok güzel paylaşım bravoo

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´