18 Ocak 2012 Çarşamba

Harikalar Diyarına Atın beni..

Mini aram son buldu :) Yüzüm gülerek noktalandığı için çok mutluyum.2012 bana uğurlu gelicek diyordum ve gerçekten oldu.Bir şeye çok inanmak onun gerçekleşmesini mi sağlıyor nedir?

 

 Bu minik arayı editöryel ile bitirmek istiyorum.Animasyona,çizgi filme bayılan birisiyim.Bütün gün hiç sıkılmadan izleyebilirim.Kim Tom ve Jerry i sevmez ki ? Ama bu editöryeli ilk gördüğümde kıyafetlere değil "Sevimli Canavar" ları görünce gülümsedim.Çoook sevdiğim animasyon filmlerindendir.İzlemediyseniz kesinlikle izleyin.
Editöryel aşkı bambaşka olsa da Sevimli Canavarlar aşkı daha bir başka diyerek Herkese Merhaba diyorum :)
Fransa Elle dergisinden alınmıştır.

5 modacı yorumda bulunmuş:

P.S dedi ki...

ahah çok eğlenceli çekimlerr..:D

Adsız dedi ki...

cok eglenceli bi çekim olmuş ama neden guzel çekimlerde hep sarışın kızlar kullanılıyor :( esmer bi kız olarak üzülüyorum siten çok eglenceli defne

Jojee dedi ki...

p.s; bence de öyle biz de keşke orda olsak :)

defne;sarışınlar daha batılı tarza yakın olduğu için olabilir.beyaz tende makyaj daha kendini belli ederken saçlar sarı olunca modeli daha ortaya çıkartıyor diye düşünüyorum :) tabi esmerler yok değil ama farklı bir kategori oluşturuyorlar gibi geliyor :)

Adsız dedi ki...

hem zaten tr da doğal sarışın çok az erkekler esmerleri daha çekici buluyorlar olabilir sarışınlar daha bebeksi oluyor esmerler seksi :) defne :)

Jojee dedi ki...

defne:genelde paylaştıklarım yurt dışı çekimleri sarışınlar ön planda:) beni güldürüdün valla :) çok öpüyorum :x

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´