13 Şubat 2012 Pazartesi

İstanbul Fashion Week Favorilerim



 

Özlem Kaya iki renk üzerine yoğunlaşmış mavi(tonu) ve siyah.Özellikle kendini ne kadar geliştirdiği göze çarpıyor.Eteklerdeki oynamalar,lazerle oluşturulmuş şekiller  (lazerteks) başarılı.Sportif bir bölümü nasıl şık hale getirebilirimin gerçekleşmesi gibi.Kendisini tebrik ediyorum.

 

 Simay Bülbül benim farklı yanımı yakalayan tasarımcılardan.Derinin usta ellerde ne kadar değişebileceğini onun sayesinde öğrendim.Özellikle ilk koleksiyonundaki ambiyans da bambaşkaydı.Bu koleksiyon elbiseler beni mest etti diyebilirim.

   


 Özellikle beyaz/krem tonundaki sırt dekolteli biraz Givenchy'i andıran elbise favorim.İkinci favorim ise yine göğüs dekoltesini deriyle zenginleştirdiği bordo rengi tulum oluyor.Bu kış Simay Bülbül tercih eden kişilerin bol olacağını düşünüyorum.Davetler için hoş tasarımların adresi olacak.

 

Yeni tasarımcılar yeni kan demektir.Farklı dokunuş,kumaş,dikiş.. Karma 1'de de iyi tasarımcıların olduğunu bildiğimden defileyi merakla takip ettim.Nihan Peker,Tuba Benian ve Beste Gürel'den oluşan Karma1de Tuba Benian'ı beğenmedim.Özellikle Nihan Peker'in krem elbisesini,ve ahşap kemeriniyle olan ayrıntısını,  Beste Gürel'in asimetrik kesim cesur bacaklar için olan eteğini beğendim.Aynı zamanda ayakkabıları da hoşuma gitti.

Benim için en güzel defileler 1. ve 2. gün oldu.İstanbul Fashion Week'e olan ilgi gittikçe amacından sapıyor mu tam bilemiyorum.Ama yazılanlar doğrultusunda şunu söyleyebilirim ki keşke 'moda haftasına gittim bu hafta' diyen kişilere yer verilmese.

1 modacı yorumda bulunmuş:

Marcela Gmd dedi ki...

Beautiful post!!!
Maybe we can follow each other?
You like art and fashion?

Besos, desde España, Marcela♥

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´