9 Ağustos 2012 Perşembe

TREND: Chunky Heel!

 

 İlk görüşte kaba bulduğunuz trendler olabilir:vatka,sivri burun,kalın topuk...Evet kaba durabilirler ama siz bunu doğru seçimlerle yumuşatarak çok havalı,çekici,tarz veya sevimli hale getirebilirsiniz.Vatka geri mi dönüyor hayııırr dediğim zamanlar dün gibi ama sonradan hepimiz çok sevdik değil mi.Bakınız Balmain ceketlerini kim unutabilir.
Şimdi yeni bir trendimiz var o da kalın topuk.Göze ne kadar hoş gelmeyecek gibi olsa da aslında cici formlarda veya bir stylish edasıyla gezinenlerinii görebiliriz.

Cuff takıldığında iki trendinde birleşimi oluyor ve aslında bambaşka bir model giriyor hayatınıza.Beğenmeyen var mıdır ben pek sanmam.
 
Cici pembeleri,mavi,yeşil tonlarına bürünmüş kalın topukları Steve Madden'de gayet uygun bir fiyata alabilirsiniz.

Neon trendinin ayakkabılara sıçraması nasıl muhteşem.Kalın topuktaki tahta ayrıntısı çok iki ayrı tınının ne kadar uyum içersinde olabileceğinin kanıtı.

3 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

hepsini istiyorum:))

www.pelinyucel.com

Wear A Smile! dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bunların, ben çok seviyorum ve rahat kullanıyorum bu tip ayakkabıları..

Adsız dedi ki...

anlatım bozukluklarını cok yapıyorsun daha dikkatli olman lazım :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´