24 Ocak 2013 Perşembe

Save The Date ♥

Bu aralar heyecanı büyük olanlardanım.Bütün kızların hayallerinden birisidir gelin olmak.İşte ben de hayalime bu sene kavuşuyorum.Heyecanlıyım ama panik olmadım ne mobilyayı ne perdeyi ne düğün yerini ne gelinliği seçerken :)
Aslında ne istediğinizi bilirseniz hiç sorun olmuyor.Benim tavsiyem düğüne 7-8 ay öncesinden neler istiyorum diye kendinizi dinlemeniz.Sonra kendinizi görsellere boğun :) Burda yardımcınız Pinterest olsun.Kendinize bir hesap açın ve gelinlik,mobilya,çekim bütün görsellere bakın beğendiklerinizi siz de pinleyin.Belli bir zamandan sonra aslında ne istediğiniz ortaya çıkacak.Evet ben de öyle oldu.Genelde hep aynı tarzda gelinlikleri,mobilyaları beğenmişim.
Kafamda oluşturduğum modellerle alışverişe çıktım ve hiç yorulmadan , panik yapmadan ne istediğimi buldum.
Daha evim yerleşmedi ve gelinliğim dikilmeye başlanmadı.Geri sayıma başlarken sizinle bol bol görselleri paylaşacağım.  

♥ Save The Date 21.06.2013 

5 modacı yorumda bulunmuş:

Shopaholic dedi ki...

Hayırlı olsun süper bir haber! Aynı heyecan bende de var ;) Yaklaşık 1 ay öncesinde oluyor bizimki de, 25 Mayıs tarihimiz :) Ve bizim de şu anda ne evimiz yerleşti ne gelinlik hazır.. Hiçbirşey yok! Ev için şimdilik sadece beyaz eşyaları ve 1 adet yemek takımı aldık :) Gelinlik ise sipariş verildi ve 9 Nisan'da gelecek. Herşey ucu ucuna olacağı için biraz heyecan ve panik var aslında bende. Umarım kolayca atlatırız bu dönemleri ve keyfine bakarız herşeyin :)

Keyifli gelinler dedi ki...

Seni bloguma bekliyorum canım :) ihtiyacın olan herşey bırada var.. sevgiler
keyifligelinler.blogspot.com

nrdn dedi ki...

aynı tarihte evleniyoruuz:)) paylaşımlarını merakla bekliyor olacagım..

aysu dedi ki...

Jojik selam, aynı heyecan bende de var bende güçlerimizi birleştirip voltran oluşturalım:) Gelinliğimi diktiriyorum demişsin, ben de istiyorum am aemin olamadım. Sence neye dikkat etmeli gelinlik alırken?
çokk öpüyorum, herşey dilediğin gibiolur inşalla.

minikkus dedi ki...

aiiyyyy ne güzel bi haber! şimdiden mutluluklar dilerim. heycan stres yapmaman da normal, esas nikah günü görcez seni :P

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´