23 Nisan 2009 Perşembe

Vanessa Anne Hudgens Style

v1Vanessa Hudgens
Sevgili Zeynep Vanessa Anne Hudgens in giyinişiyle ilgili resimler istemiş.20 yaşındaki disney in göz bebeği oyuncu jeani,salaş üstleri tercih ediyor.Yeni sezonun ultra mini şortunu ve tulumunu vanessa da görmeniz mümkün.
SPL92421_004vanessa-hudgens-gucci-gorgeous-03
20 yaşlardaki bayanların Vanessanın giyinişini örnek alabilir.Skinny pantolon,salaş bir üst ve ankle botlarla gayette şık olabilirsiniz.
18684pcn_Hudgensv4
Genelde rahat giyim tarzınıyla görebiliriz vanessayı aynı zamanda çok hoş duran kumsal dalgası denilen saç stiliyle ile giydiklerinin önüne geçmiş gibi.
zac-efron-vanessa-hudgens-17-again-premiere-05zac-efron-vanessa-hudgens-watchmen-premiere-05
zac-efron-vanessa-hudgens-lakers-04zac-efron-vanessa-hudgens-japan-16
Sevgilisi Zac beraber aynı gözlükleri kullanıyorlar.Gözlerini ortaya çıkartan,dudakları naturel makyajları tercih ediyor.
zac-efron-vanessa-hudgens-17-again-premiere-03v2
Son iki fotoğrafıda saçlarının belirgin resimleri koymak istedim.Bence inanılmaz hoş duruyor saçları.
Siz Vanessa'nın giyinişini beğeniyor musunuz?
Konu, tanıtım,stil incelemeyle ve danışmak istediğiniz herhangi bir konuyla ilgili görüşlerinizi belirtmek isterseniz jojikmoda@hotmail.com adresine mail atmanız yeter:)
Ps;Çok kötü hasta olmuşum.Bende yalancı güneşe kanıp hasta olanlardanım.Konular da geçikme olabilir.
Herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun.

5 modacı yorumda bulunmuş:

zeynep dedi ki...

jojee koyduğun için çok teşekkür ederim.Buara da saçlarına bende bayılıyorum.
Geçmiş olsun tatlım

zeynep dedi ki...

jojee koyduğun için çok teşekkür ederim.Buara da saçlarına bende bayılıyorum.
Geçmiş olsun tatlım

Jojee dedi ki...

Zeynepcim ilerleyen günlerde daha çok şeyler koyarım tatlım.
saçları gerçekten çok hoş bayılıyorum maşala yine de dalgasnı belirgin yapıyor galiba.
Teşekkür ederim cnım

ays dedi ki...

Stili tam benlik,cok beyendim.
Tam bu tip saclarimi yapmak istiyorum,kumsal dalgasi deniliyor demek,ama sac duzlestiricisinle yapilan dalgalar varya bir turlu beceremiyorum...Jojee gecmis olsun!

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

benim sayfamda sana süpriz var :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´