4 Nisan 2009 Cumartesi

Yeni Kişi ve Yeni Stil



Yeni insanlar,yeni stiller,yeni giysilerin uyumunu araştıranlardanım bende.İnsanların giysiyi nasıl taşıdığı ya da kime daha hoş duracağı da büyük bir etken almam konusunda.Sırf moda diye almaktan yana değilim ben.Onun içinde mutlu da olmam lazım.Çünkü insan giyindiğinde mutlu oluyorsa farklı bir havası oluyor.İnsanın o gün içersinde yürüyüşü,gülüşü bile farklı oluyor.


İşte yine araştırmalara çıkmışken Hanna yı buldum.Hanna'nın giydiklerini ona çok yakıştırdım.Evet biliyorum kızda maşallah diyeceksiniz.Ama ona yakıştırmadığım şeylerde oldu.Bunları ise beğendim.Eskiyen jeanlerinizi vermeyi düşünmeyin.Dizlerinden kesikler açın ve yeniden giyin..Yırtık jeanler her zaman hoş durur.Giysilerinin yanında kullandığı aksesuarları da süper.Şapkaya bayıldım!


7 modacı yorumda bulunmuş:

Fashioncholic Girl dedi ki...

bunun gibi şapkalara ben de "bayılırım" ama ben en çok 3. yü beğendim

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

3. kombine tamamen bayıldım. Mini elbise, şapka ve blazer hepsi de çok güzel.

Adsız dedi ki...

3.kombin çok güzelmiş

tugba dedi ki...

blogger mı bu hoş stil sahibi bayan?

Jojee dedi ki...

fashioncholic girl;bende bende:)

alışveriş cini;bunlar beğendiklerimdi beğenmene sevindim

adsız;bende çok beğndim onu

tuğba;blogu yoktu cnım bir site vardı oraya resimlerini koymuştu

caki dedi ki...

Kızın kombinleri güzel duruyor gerçekten. Taşımak da önemli tabi..

Jojee dedi ki...

burçak;evetbu kız fazlasıyla taşımış ne dersin:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´