4 Ağustos 2009 Salı

Gençler İçin Odalar


Gençler için örnek odaları size göstermek istedim.Bir odayı aynalarla,aksesuarlarla ne kadar renkli bir yer haline getirebilirsiniz.O zamanlar seçme şansım olsaydı bu odaların hepsini isterdim!


L'oréal sonuçları yarın açıklanacaktır.

7 modacı yorumda bulunmuş:

ess dedi ki...

bayıldım özelliklede sonuncusuna çok ferah görünüyr :)

Jojee dedi ki...

ess;bencede öyle:)

ezgi dedi ki...

ayy çok güzellerr haklısın jojeecim benim de seçme şansım olsaydı kesinlikle böyle ferah bi oda isterdim kahverengi mobilyalara ölüm:)

Muhsine Emin dedi ki...

gorgeous!

gly dedi ki...

kendime ayri bi oda hazirlamak istiyorum boyle guzel seyleri gorunce.

Adsız dedi ki...

jojeecim bi sürü odalı evim olsun ve yatak odalarını da bunlardan birer tane yaptırmalıyım.

İstiyorummmmmmm hepsini :)

Pinky dedi ki...

ben 2. ve 3. ye bayıldım. ay çok güzeller :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´