11 Ağustos 2009 Salı

Saç Aksesuarları


Büyük saç aksesuarları gözdeyken kesinlikle alıp bir kere denemelisiniz.
.Saçlardaki bohemi yansıtabilirsiniz.İstersenizde yaramaz bir kız olursunuz saç aksesuarlarıyla.
Benim en çok sevdiğim ise beyaz rengine sahip olanlar.Burdaki modellerin hepsi çok hoşuma gitti.
Eskiden çok dikkat çeker olayından kurtulun.Kendinizde yeni bir şey deniyorken güvenerek taşıyın onu.Yeni ve ilgi çekici olan şeyler çok dikkat çeker.Oyüzden kendinizden emin ve gülümseyerek salının etrafta.

4 modacı yorumda bulunmuş:

Esra E. dedi ki...

çok güzeller naturel ama çekiciliğe de sahip.

gözde dedi ki...

Ben çok seviyorum saç aksesuarlarını, özellikle de çiçekli ve beyaz olanları. Çok romantik bir hava katıyor.

Unknown dedi ki...

Jojee'cim kocaman güllere bende dayanamıyorum:)

Unknown dedi ki...

ben hiç beğenmiyorum böyle kocaman şeyleri ya.geçen kış modasıda fiyonlardı.hadi çiçekler daha hoş ama o fiyonklar neydi öle insanlar hediye paketi yapılmış gibi geziyordu...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´