4 Kasım 2009 Çarşamba

Bahar Korçan Mağaza Açılışı


Bahar Korçan yeni mağazası ile Galata'da

Dünyaca ünlü modacımız Bahar Korçan, 4 Kasım Çarsamba günü(bugün) İstanbul'un yükselen trendlerinin belirleyicisi ve alternatif alışveriş sokağı olma yolundaki Galata Serdar-i Ekrem sokakta yeni mağazasını açıyor.
2009-2010 kış koleksiyonu gibi mağazasinda sergileyeceği parçalar kadar, sergileme tarzı ve mağazanın konsepti ile de çok ilgi çekeceğe benziyor! Tasarım ve moda dunyasindan ünlü isimlerin katılacağı açılışın süprizi ise son zamanlarda özel partilerin vazgeçilmez eglencesi Mariachi Band olacak!


Modacılarımıza destek vermek ve koleksiyonu merak edenlere duyrulur.
Bugün ne yazık ki ben gidemeyeceğim.Bahar Korçan'ı kaçırmak istemezdim.

2 modacı yorumda bulunmuş:

chfashiontrend dedi ki...

Artık piyasa nedeni ile modacılar tasarımlarını tekstil mağazaları showroomlar aracılığı ile satışa sunuyorlar ..Çok güzel tabi en azından halkın arasına karışmış bulunuyorlar ...Ama benim tercihim Türkiye 'ye öncelikle H&M açılmalı ...

Jojee dedi ki...

chfashiontrend;sana katılıyorum.H&M yurtdışında gayet ucuz ama TRde nasıl olur hiç bilmiyorum.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´