3 Kasım 2009 Salı

Victoria Beckham


Sınav haftasındayken sizinle fazla post paylaşamıyorum.
Hergün nete girip illa neler olmuş diye bakarım.Beğendiklerimi kaydederim ki sonra yayınlayabileyim.
Yine kaydederken bazı şeyleri Victoria Beckham'ı görünce durdum ve bu post olmalı dedim.
Çünkü yeni saç rengi ve stili çok güzel olmuş.
Düz fünlü saçlarından sonra böyle canlı ve biraz daha uzun saçlar yüzüne çok gitmiş.
Buarada resimlerde de gördüğünüz gibi evet kameralara oynuyor ama bu sefer fotoğraflarda çok hoş gözüküyor.Siz ne dersiniz?
pic.justjared

12 modacı yorumda bulunmuş:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Ben çok beğendim ya, resmen eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü :P saçımı mı kestirsem diyorum :P

Adsız dedi ki...

o nasıl bir oturuştur..evet saçları hoş olmuş ama bu kadın neyi nerede giyeceğini bilmiyor bence..hep aynı topuk ayakkabı-cok şükür renkli bu defa- aynı tarz çanta..stil hep aynı..yapay,hep yapmacık..hiç kendisi gibi değil sanki..hep tetikte..ya bi kerede farklı birşey giy kardeşim böö geldi..

Syhn dedi ki...

çok güzel çıkmış bu fotograflarda ama ayakkabısınınz topuğu inanılmaz sağlıksız gözüküyor ve oturuş acayip abartılı!

Burcu Çalışkan dedi ki...

Viktoria nın gözüme hoş görüntüğü ilk fotografı desem :))

şirinem dedi ki...

saçları çok yakışmış bu sene koyu renkler balköpükleri oldukça moda bende deneyeceğim :)

Unknown dedi ki...

aaa bende cok begendim. daha bi canli görünüyo sanki. düz fön saclariyla cok sert gözüküyodu cansiz bebek gibi

özge dedi ki...

oturuşa bak yaaa

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Uzun süredir ilk defa iyi gördüm.

AiShA dedi ki...

Saçları gerçekten hoş olmuş ama victoria beckham yaşına göre çok abartı giyiniyo.Bu yaşta böyle giyiniyosa yaşı ilerledikçe tarzı neye dönücek çok merak ediyorum.

Aslı dedi ki...

Saçlar güzel ama ayakkabılar ve gerginliği yine "Ben Victoria Beckham'ım!" diye bas bas bağırıyor...

madammoda dedi ki...

Valla kameralara oynasa da ilk poz muthis, saclariysa ayri bir guzellik olmus ;))

Kürksever dedi ki...

Soldaki fotoğrafta Victoria Beckham olduğu çok belli, ama sağdakinde çok farklı çıkmış... Bu ünlülerin de sağları solları belli olmuyor, bir estetik bir botoks derken yüzlerinin alıştığımız bildiğimiz hatları günden güne deforme olabiliyor.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´