30 Ocak 2010 Cumartesi

Marie Claire den Spring 2010 RTW

Image and video hosting by TinyPic
Marie Claire İtalya Vogue Amerikanın Sasha Pivovarovayla yaptığı editöryalin benzerini kendi sadeliğiyle yapmış.

Steven Meisel'in hoş çekimlerinden sonra biraz yavan gelebiliyor bu editöryal ama yine de size spring 2010 da bizin neler beklediğini göstermek istedim.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

kynk:tfs

2 modacı yorumda bulunmuş:

DENiZ dedi ki...

Hepsi birbirinden harika! Ralph Lauren'deki kizin pantolunundan gecen aylarda Ebay'den almistim ama biraz buyuk gelmisti :( ama goruyorum ki kizcagiza da 10 beden ustunu giydirmisler ben de giyeyim bari ;)

Jojeecim yazdiklarin cok guzel, cok tesekkur ederim sana! Burda bir laf var "you made my day" diye gunumu guzellestirdin gibi cevrilebilir sen de iste tam onu yaptin bana ;)
Benden bir istegin olursa seve seve diyor ve seni cok opuyorum ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

givenchy cekette fena gözüm var :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´