4 Ocak 2010 Pazartesi

Stradivarius Aksesuarları


Stradivarious a gittiğimde elime güzel parçalar geçmiyor değil.
Birçok ayakkabı modelinde ise gözüm kaldığı için almıştım.
Kalite ve rahatlık konusu tabi ki de tartışılabilir.
Ama bu cicilere bakmakta fayda var.





Not:Yakın bir arkadaşım Moda blogu açmış.Artık o da bizim aramızda.Güzel paylaşımları var.Kaçırmak istemezsiniz.Bakmak için TıkTık
kynck.Stradivarius

7 modacı yorumda bulunmuş:

mughetto dedi ki...

Stradivariusun aksesuarları diğerlerine göre açık ara önde bence :)

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

hmm evet bende seviyorum bu mağazanın aksesuarlarını.Cevahir'e ne zaman gitsem mağazaya girmeden geçmiyorum önünden:)

Unknown dedi ki...

Ben indirimden kaptım şanslıyım!

Signe dedi ki...

Genius blog. I love the shoes!

xoxo,
http://intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ayakkabılar baktırıyor gerçekten.. Ama rahat etmek de çok önemli. Ben pek rahat edemiyorum Stradivarius ayakabılarda.

kkkk dedi ki...

bence hem aksesuarları hemde gıysılerı bır cok markayı acık ara gecer.Hatta zara yı bıle

Dylana Suarez dedi ki...

Beautiful!

Lovely blog!

colormenana.blogspot.com

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´