3 Şubat 2010 Çarşamba

2010 Trend Aksesuarı: Fiyonk

Image and video hosting by TinyPic

Trendlerden devam ediyorum.Kıyafetlerde ön plana çıkanlardan sonra şimdi sıra aksesuarlarda.
Bildiğiniz gibi spring 2010 koleksiyonunda en çok saç aksesuarları kullanıldı.
Ve kullanılan saç aksesuarındaki trend fiyonklar!
Bu ayrıntı beni tanıyanlar belki bilirler ben fiyonk aşıklarından biriyim.
Fiyonk yüzük için verilen bütün yorumlara tekrardan teşekkür ederim.
H&M den aldığım fiyonk yüzüğü sizinle ilerki günlerde paylaşmak istiyorum.
Piyonk tarzındaki taçları ve tokaları dilerseniz kendiniz yapabilir veya yetenekli blogger arkadaşlardan temin edebilirsiniz.
Zara'nın taç koleksiyonunda da fiyonk siyah taç bulunmakta ilgilenenlerin kapısı olabilir.

3 modacı yorumda bulunmuş:

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

yüzüğü merak ettim,bekliyoruz resmini.

Adsız dedi ki...

benim kendi tasarlayıp diktğm kurdaleler var büyük kocaman herkesin hayran olduğu yani 2010 modasını önceden getrdm ben hehe.(:

Unknown dedi ki...

burda bu fiyonklardan birini taksak adımız deli naciyeye çıkar vala :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´