8 Nisan 2010 Perşembe

2010 Trend:Büstiyer Modası

ImageHost.org
Büstiyer modasına en çok sevinenlerden biri de benim galiba.Bu moda akımı başlamadan beri büstiyerlerim bulunmaktaydı.İlkbaharın bize merhaba demesiyle bu güzel modayı hoş kombinlerle renklendirebiliyorum.
Büstiyer çeşitlerinin yanında tasarımcıların koleksiyonlarındaki büstiyer örneklerini de size göstermek istedim.Büstiyer görürseniz hemen kapın bence.Harem pantolonla,yüksek belli pantolonla ve skinny jeanlerle kolaylıkla kombinleyebilirsiniz.İlerde bunun örnekleriyle konu olarak koymak istiyorum.
Kendime tatil ilan ederek ailemin arasına koştum.İnanın insanın ailesiyle olması kadar huzur veren başka bir şey yok.Sizinde sevdiklerinizle neşeli dakikalar geçirmeniz dileğiyle.
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org

3 modacı yorumda bulunmuş:

Serap dedi ki...

Ben büstiyer modasına bayılıyorum fakat büyük gögüs ölçülerine sahip olanlar kullanamıyor. Maalesef bende kullanamayanlardanım.

Adsız dedi ki...

ben de severim çok severim ama ben de kullanamıyorum :( üstümden düşüyor :(

valerie dedi ki...

sevmemek mümkün değil ama bulmak pek mümkün değil aranılan modelleri

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´