9 Nisan 2010 Cuma

Aldo 2010 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

ImageHost.org
Aldo'nun bizi{ayakkabı canavarları;} düşünerek tasarladıkları modelleri görüp sizinle paylaşmadan edemezdim.
Modayı yakından takip edenler bir çok albeniyle karşılabilirler.
Valentino'nun fırfırlarını, Chanel'in takunyalarına dilerseniz sahip olabilirsiniz.
Takunya benim için çoook uzakta olsa da burda Aldo'yu ziyaret etmek istiyorum diyen bir kız düşleyebilirsiniz.
Ama genel olarak koleksiyonu şöyle değerlendirebilirim.Evet güzel parçalar yok değil ama diğer markaların koleksiyonuna bakmadan birşey almak istemiyorum.Beni bayıltamadıkları kesin.
Siz ne dersiniz?
ImageHost.org
ImageHost.org

3 modacı yorumda bulunmuş:

Gizzy dedi ki...

ağzım açık bu benim olsunnn çok istiyorum dediğim bi model olmadı içlerinden...sadece en sondaki pembe renginden dolayı favorim ama alınır mı alınmaz mı bilemedim...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım bak gazeteye çıkmışız :) http://www.milliyet.com.tr/bloglar-butik-oldu/cumartesi/haberdetay/10.04.2010/1223049/default.htm

Jojee dedi ki...

gizzy;seninle aynı düşüncedeyim tatlım.

stil direktörü;ay tatlım çok teşekkür ederim haber verdiğin için inan hiç haberim olmayacaktı:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´