17 Şubat 2011 Perşembe

Ayakkabımın Tekini Almak için Lacoste L!ve 'a Hücummmm!


İstanbuldan taa Çanakkale'ye gelen bir paket..İçini açınca Lacoste ayakkabımın teki..
Ama ya diğer teki?
Gizlenmiş bir mektup..Ah ah 22sinde Lacoste L!ve mağazasına gitmezsem bağcıksız kalıcakmış!
O yüzden onu kurtarmaya gidiyorum.Siz de benim yanımda gelin birlikten güç doğsun..
Mağazayı açıldığına pişman edelim,ürünleri alıp alıp çıkalım, 22sinden sonra mağazayı müziğinde etkisiyle çoşturup ardından da bizsiz bırakalım.Hıh görür onlar!!:)


Ahhh ayakkabımmm ne kadar korkmuş:)

4 modacı yorumda bulunmuş:

IG Feno dedi ki...

gelelim bakalım :)

Elif UYSAL dedi ki...

:))) Heyyoooo ben de geliyorum:)Elele verip kurtarıcaz rehin alınanları:)

Jojee dedi ki...

beardy;gelin tabi dağıtalım ortalığı:)

pride;oleeeyy senle de tanışmış olucam:)

Elif UYSAL dedi ki...

Cnm yalniz bilgin olsun bu ozel bir organizasyon ,davetiye 2 kisilik,disaridan kimseyi almaacaklar.Postunu okuyup gelenler olursa kapida kalacaklardir sonra sorun olmasin senin icin!sadece paylasmak istedim. Ben de seninle tanisacagim icin cok sevindim:)))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´