9 Şubat 2011 Çarşamba

Bu ara Beni Mutlu Edenler

6 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

defter beni de mutlu ediyor, baktıkça gülümsüyorum:)

fashion by kitty dedi ki...

pembee çantaya bayıldım:)
blogunu çk begeiorm senide yeni bloguma beklerim izleyicim olursan çk svnrm :)
http://fashionbykitty.blogspot.com/

Jojee dedi ki...

cindrella;mutlu etmeyecek gibi mi:)

fashion by kitty;hemen geliyorum..:)

DERYA dedi ki...

ayy o leopar desenli kumaş etek için mi.gözümde canlanır gibi oldu,süper olur eminim:)

Adsız dedi ki...

jojeee sevgililer gününe 1 gün kaldı post hazırlamıcakmsın??

Jojee dedi ki...

derya;canım evet kloş etek tarzında yaptık bakalım beğencek misiniz:)

adsız;sevgililer günü bana anlamsız geldiği için post hazırlamadım:/

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´