16 Ağustos 2011 Salı

İstanbul Fashion Week 2011 Bizi Nasıl Karşılıyor?

Biricik Ülkemizin Biricik Moda Haftası 7-10 Eylülde olacağını önceden sizinle konuşmuştuk.Günlerin yaklaşmasıyla birlikte Defile Programı da duyruldu.
Bu sene diğer fashion weeklere göre bir çok değişiklik var.Mesela çok sevdiğimiz Zeynep Tosun,Zeynep Erdoğan ve Günseli Türkay'ımız 7-10 Eylül İstanbul Fashion Week için defile yapmayacaklar.
Zeynep Tosun ve Günseli Türkay yeteneğini yurtdışına açmaya karar vermişler.Bizim de yürekten desteklememiz gereken gerçekten yetenekli tasarımcılarımız için çok mutluyum.
Bu sene Fashion Week'e dahil olanların başında Hatice Gökçe geliyor.Kendisi geçtiğimiz iki moda haftasında yer almamıştı.Bu biz de büyük bir beklenti çıkardı mı?Evet;)
Bu sene marka defilelerini pek beğendim!Özellikle Twist'in ve adl by Cengiz abazoğlu koleksiyonu beni heyecanlandırmıyor değil.Koton ise yeniden bir süpriz bekliyorum.Geçen sene finali Koton yaparken bu sene Twist bize veda edecek.
Tabi yani kanlarda gelmedi değil.Karma 1 ve 2 de yeni heyecanların olacağını umuyorum.
Rana-Berna Canok,Tuvana Büyükçınar ve Nejla Güvenç karmadan soloya adım atan oldular.
İtü Taşkışla'da bizimle buluşan Fashion Week bu sene Trt tepebaşında bizi ağırlayacak.Ama sadece buraya bağlı kalmadan İstanbul'un zevkli köşelerinde muhteşem defilelerle buluşacağız (inanmak istiyorum).Bu konuda bize süpriz yapan isimlerden birisi Gül Ağış.Çünkü kendisi Tarihi Galatasaray Hamamında defilesini gerçekleştirecekmiş.Heyooo!
Simay Bülbül ise size yeni koleksiyonunu sunmayacak.Muhteşem manzaralı ve sade showroomlarında gerçekleşecek entelasyona ve after party'e katılacaksınız:)
Şimdilik aklıma gelip size aktaracaklarım bunlar.Eminim bu konuda ilerleyen günlerde daha net bilgiler paylaşacağız.Şimdilik heyecanlı bekleme zamanı :)

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´