5 Ağustos 2011 Cuma

TAKİP: Olivia Palermo


Olivia....Artık bu isim söylendiğinde Palermo diye devam ettirmeye bile gerek yok.Çünkü o en gözde stil ikonlarından! biri olarak kabul ediliyor.
Sadece stili deil saçı,makyajı ve erkek arkadaşıyla olan şeker ilişkisi bile örnek alınıyor.
Kendi stilini şöyle ifade etmiş Olivia; Eski parçalarla günümüzün modern tarzını birleştirmeyi seviyorum.Aksesuarda olsa bile geçmişi yaşatıyorum.

Trendleri en uç noktalarda yaşayan birisi değil.Derin yırtmaçlı Stella McCartney için de ,Valentino romantikliğini yansıtan fırfırlı pudra rengi elbisesiyle veya color block,pili detaylarını birleştiren DKNY içinde görebilirsiniz.
Ah benim de olsa dediğimiz markalara sahip olsa da onu Zara ve Mango içinde de görebilirsiniz.Tabi onlara ufak dokunuşlar yaparak bunu gösterişli kolye ve kemerlerle tamamlıyor.

Papileri konusunda oldukça geniş.İster yüksek topuklu ayakkabılarla gezsin ister leoparlı babetleriyle veya Valentino'nun minik topuklularıyla hep gösterişli durabiliyor.
Saçları eskiden sarı ve uzundu minik dalgalarıyla kabul edelim daha genç gözüküyordu ama ben şu halini daha çok seviyorum.Omuzlarındaki saçlarında minik bukleleri ona hem daha modern hem romantik görünüm kazandırıyor.

Aksesuarlarda olmazsa olmazsı elbette kolyeleri.Her zaman gösterişli kolyelerle tamamlıyor kıyafetlerini.Büyük taşlı veya karmaşık zincirler en çok tercih ettikleri.Küpe veya yüzüklerde ise tutucu.

Yakında moda haftaları start düğmesine basacak.Neler giyecek yakın takipte olacağım tabi sizinle de paylaşmazsam olmaz:)

6 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

Dantelli pudra elbiseye bayıldım ama benn :)

fashion house by zeto dedi ki...

Ben bayılıyorum bu kıza Jojikcimm her kombini birbirinden güzel:)

Adsız dedi ki...

jojee bu kızın kolyelerine bayıldımmm:))

la magie de MB dedi ki...

olivia'nın tarızını gerçekden çok başarılı buluyorum sadeliği,şıklığı,uyumu ve sıradanlıkdan sıyrılışıyla tek kelimeyle harika :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok hem de çok zevkli ve şık bir kadın, yanlış bir seçimini yakalamak zor

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

mabelle dedi ki...

cok zarif bir tarzı var:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´