26 Mart 2012 Pazartesi

Ben Bu Aralar -3-

 


Bu aralar  neler yaptım bölümünü anlatıyım. Pazartesi günü hesap verme günü gibi oldu benim için :)


-Çook sevdiğim ispanyol paça pantolonlarımdan biriyle yine karşınızdayım.Havanın güzel olmasını fırsat bilip kendimi gezmelere adadım o gün.Paça boyunuzu uzun bırakırsanız içine gizlediğiniz topuklu ayakkabıyla boyunuz daha uzun gözükecektir.Modayla birlikte bazı hileleri kullanmalısınız:)


-Yeni bir Türk kahvesi sunumuyla kendimi bu alanda yeniliklere adadım.Nefis Türk kahvesinin yanında sıcak şarap ve su ikram edildi.Beğendim mi diye sorarsanız değişiklik isteyenler için hoş alternatifler arasında yer alabilir.


-Sizin pazar kahvaltılarınız benim için pazartesi kahvaltı demek oluyor.O gün kendimi en güzel kahvaltı seçenekleriyle mutlu ediyorum.Mıhlamayla kahvaltı ettim bu sefer.Yarın da farklı bir mekana gidiyorum :)


-Nikon d5110 ile çektiğim ve manzara bayıldığım anlardan birisi.Kendimi geliştirmeye çalışıyorum yakında kursa da gideceğim ilk çektiklerimden olduğu için ben sonuçtan memnunum umarım siz de beğenirsiniz.


-Lovely shoes dan 2,5 sene önce almıştım .Toplu siparişlerimden birisiydi kendisi.Görünüşüne vurulduğum adiliği yüzünden rafa kaldırmıştım.Geçen gün görüp hadi bir kez daha şans vereyim dedim.Bu sefer ayağıma vurmadı ama kartondan yapılmış gibi bir his vermişti ı-ıh değişmemiş tavsiye etmem.


-Hihooo bu da benim canım arkadaşlarımla gittiğim Galatasaray-Fenerbahçe maçından olan hatıram:)Maç izlemeyi çok sevenler arasında yer alıyorum.Maç sırasında beni izlemek de   eğlenceli olabilir evet:)


Resme tıklayarak büyük halini görebilirsiniz.Herkese mutlu bir hafta dilerim.

2 modacı yorumda bulunmuş:

Fashion Mini dedi ki...

ayakkabılar gayet hoş duruyor bence daha sık kullanmalısın ;)

Unknown dedi ki...

kareler süper !!!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´