8 Mart 2012 Perşembe

Ben Bu aralar...

Ben neler yaptım bölümüyle mini mini resimler koyuyordum ama Boom'umdan ilham aldım mini çerçeveler haline getirdim.Böyle daha şeker ve düzenli duruyor:)


Kısa saçlarımla ilk fotom.Hiç düşünmeden gittim saçlarımı kestirdim.Belimde olan saçlarım şimdi omuzlarımda hiç üzülmüyorum.En geç 8 ayda yine eski haline döner biliyorum:)Ondan rahatım anlayacağınız.


Yeni yerler buldum.Lezzetli ürünler tattım.Cicilerimle salındım.Türk Kahvesinin sunumunu çoook beğendim ve kendim de öyle sunmaya karar verdim.Timsahla rahatlığa kavuştum.
Umarım siz de güzel ve huzurlu günler geçiriyorsunuzdur 





3 modacı yorumda bulunmuş:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Harika!!Ayrıca seni görebilmek daha bir keyif verici Jojee:))Çok güzel olmuş saçların.

...KGgirl... dedi ki...

Merhabalar!
Dünya kadınlar günün kutlu olsun
Saçların güzel olmuş

Jojee dedi ki...

içimden geldiği gibi; çoook teşekkür ederim ilk günden beri beni takip ettiğini bilmek o kadar güzel ki:)


KG girl;senin de kadınlar günün kutlu olsun:) Çok teşekkür ederim

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´