28 Mayıs 2012 Pazartesi

Bugün ne giydim


Bugün ne giydim bölümünde bana eşlik edenler 

Elbise : Mango
Ayakkabı: Bershka 
Kolye : Sevgiliden hediye  
Kemer : Mango

Herkese rengarenk giysili haftalar..

7 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

kombin çok güzel çok beğendim soft renklere bayılırım. çok şeker olmuşsundur eminim giydiğinde

Gizem İzmirli dedi ki...

Çok güzelmiş. Ayakkabılarına bayıldım =)

Madam Chic dedi ki...

Elbisenin ve kemerin rengini çok beğendim, pastel tonlarına bayılıyorum (:

Bloguma beklerim.
sevgiler

Unknown dedi ki...

ayakkabilar ve kolye harikaaaaa !!!
cok güzel bir hediye !!! =)

modabekçisi dedi ki...

renkler muhteşem olmuş...süpersin...

minikkus dedi ki...

elbiseye de papilere de o zarif kolyeye de, heleki hepsi bi aradaykenki o renklerin yumuşaklıgına da bayıldım <3333
içinde senin de olduğun bi fotograf olmamasına ragmen tek başına bu ciciler bile yetti ^_^

Wicked Butik dedi ki...

harika kombin :)
şahene ürünler için
banda bbeklerim

http://turkiyedesatiyorum.blogspot.com/

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´