4 Mart 2009 Çarşamba

Daisy Günü!



Bugün mükemmel bir gün.Güneş artık mahrum bırakmamış bizi ışıklarından.Benim bulunduğum yerde dışarı çıkmıştım.Heryer çimen,çocuk koşturuyor,kuş sesleri,ağaçlar çiçekler açmaya başlamış..Benim içimde de bir kıpırtı oldu doğal olarak.Evde sevgi kelebeği gibi dolanıp duruyorum.Yüzümde doğanın vermiş olduğu bir gülümseme var.
Bugünün adını oyüzden en çok sevdiğim çiçek olan papatya 'daisy' günü yaptım:)
Artık ilkbaharın o güzel günleri gelsin ip askılı elbisemle piknik yapmak istiyorum..




Sizin en çok sevdiğiniz çiçek hangisi?Ben papatyayı çok masum bulurum.
Yaz gelsin mi artık sizce de?

7 modacı yorumda bulunmuş:

Barbygirl_here dedi ki...

yaz gelmeli hem de bir an onceee :)
sari canta cok hos...
Ben de papatya severim :)

secimlerin de harika olmus...

sevgiler.

Malla dedi ki...

Benim favorim sarı çanta, siyah elbisee...

Jojee dedi ki...

ferah feza;sende bendensin demek:)

malla;sarı saçı ben tercih edemem galiba esmerim ama siyah elbise olabilir:)

Adsız dedi ki...

çanta çok şeker!

KokoSh dedi ki...

papatyalı kolye de benim favorim..

Adsız dedi ki...

sarı çanta,siyah elbise ve papatyalı bileklik hepsini inanılmaz beğendim hele çanta tam benlik içimde bahar havaları açtırdı,çiçek olarak;bnde papatyayı ve beyaz zambağı severim

Colorful dedi ki...

papatya kesinlikle favori çiçeğim. ..Ah yaz gel artık :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´