29 Mart 2009 Pazar

Fiyonklu Cüzdan

Biraz benden söz etmem gerekirse tam bir cüzdan hastasıyım.Accessorize a bayıldığım cüzdan paralarının haddi hesabı yok.Genelde eğlenceli,fiyonklu,fırfırlı modelleri beğeniyorum.Büyük olması benim için artı bir avantaj sağlıyor.Ama bu sefer aldığım gayet sade bir LV nedeni ise Vakko çantamla uyum sağlasın diye.Uyum sağladı mı diye sorarsanız sağladı ama ben onlara uyum sağlayamadım galiba.Çantayı kolumda taşımak resmen eziyet gibi gelmeye başladı.Yakında bende satarsam gg da sakın şaşırmayın:)
Cüzdan çok sevimli değil mi?Bizimde yapabileceğimiz bir model aslında...Denemeye değer ne dersiniz?

7 modacı yorumda bulunmuş:

Pilli-Cadi dedi ki...

bu cok sevimliiiiiiii:D
istiyorum yaaa

dilara dedi ki...

bende istiyorum

Fashioncholic Girl dedi ki...

cidden sevimliymiş ... :)

ZET Fashion dedi ki...

Bende bayılıyorum özellikle fiyonklu ne görsem almak istiyorum nereye kadar devam edicek bu jojee sonumuzu iyi görmüyorumm :))

Adsız dedi ki...

çok tatlı

be dedi ki...

ya bende herseyi yaparim kolay diye almiyorum sonra yapmadan unutuyorum ama bunu not alicam cok seker gercekten

sHimArİq sHey dedi ki...

bncede çok tatlı duruyo.. ama rengi gözümü rahatsız etti... daha parlak, şeker renkler olabilir die düşünüorm..bu arada siteye yeni takılmaya başladım ve hayranı oldum.. başarılarının devamını dilorum jojee...(:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´