16 Nisan 2009 Perşembe

Chanel Elbiseni Bana Ver!

<chanek ıman
Chanel Iman amerikalı modellerden ve 89lu olmasına rağmen geleceğin modelleri arasında gösteriliyor.Çekik gözleri ve çikolata rengindeki teni ise onu benzersiz yapan özellikler.Ama benim en çok bayıldığım beyaz-mavinin tonlarını barındıran yaz elbisesi.
Elbiseye vuruldum mu?Kesinlikle Evet!
Diktirecek miyim?Sorman ayıp..

6 modacı yorumda bulunmuş:

zillosh dedi ki...

diktirmeeek mii??
evet eveet aynen oyle bir sey arıyorum ben ,) istanbuLda bir elbisyi 1.000TL'ye dikmeyen resimden sıp diye ne istedigimi anlayabilecek bir terzi bilio musundur acaba? : ))

Jojee dedi ki...

istanbulda bilmiyorum:(ama benim yaşadığım yerde var hem güzel dikiyorlar hemde 1000 ytl vermiyorum:)elbisenin renkleri çok güzel aslında basit bir dikimi var.Bu yaz dikiş kursu alıcam siz seneye görün beni:P

Jojee dedi ki...

istanbulda bilmiyorum:(ama benim yaşadığım yerde var hem güzel dikiyorlar hemde 1000 ytl vermiyorum:)elbisenin renkleri çok güzel aslında basit bir dikimi var.Bu yaz dikiş kursu alıcam siz seneye görün beni:P

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzelmiş.

Adsız dedi ki...

çok tatlı

Stil Direktoru dedi ki...

Bende bu tarz bluz ve elbiseleri çok beğeniyorum. HEm kilolu bayanlarda bu şekilde gizliyorlarmış karınlarını :) Desen ve modele bende bayıldım.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´