28 Nisan 2009 Salı

Turkuaz Modası

103139_980

Turkuaz modasından hep bahsediyorum.Gerek kıyafette olsun gerek makyajda veya bir oda da turkuazın büyüsünden bahsetmekten zevk alıyorum.Modacılarda benim gibi çok seviyor olacak ki koleksiyonların çoğunda turkuazın ahengini görebilirsiniz.Özellikle yaz aylarında turkuazın ışığını teninizde yansıtmalısınız.Düğün veya özel gecelerde bronz teninizi daha da ortaya çıkartacaktır.Bikini veya mayokini olarakta iddalı olmak isterseniz seçebileceğiniz uygun bir renk.Makyaj malzemesi olarak dün bende turkuaz göz kalemi aldım.Denemekte biraz ışığımızı yansıtmakta fayda var.

18 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

turkuaza bayılırım

dimple dedi ki...

yaaa benim rengim yaaa naptın sen mahvettin beni :)

Jojee dedi ki...

adsız;sevdiğini bilmek güzel:)

dimple;turkuaz saldırısı başlasın o zmn:))beğenemene sevindim cnım:)

Tutku dedi ki...

turkuazı çok severim ama bi anda her yer turkuaz olunca benim içim sıkılıyor. bir kaç yıl önce de kahverengi ve turkuaz modası vardı hatırlarsanız o zaman bögh gelmişti :D

Fashioncholic Girl dedi ki...

turkuaz güzel renk de onu en iyi gucci kullanabiliyor

siu dedi ki...

bronz tende muhteşem duruyor bence :)

kkkk dedi ki...

oizelliklede beyaz ve kahverengiyle mukemmel uyum sagliyor kizlar bilginize

Merve dedi ki...

en sevdiiim renk :))

Adsız dedi ki...

oo cok severim bu rengi, ozellikle goz makyajinda nasil $ahane durur!

mlke dedi ki...

ben uzun zamandır turkuaz goz kalmei arıorum.. hangi urunu satın aldıgını ogrenebilir miyim

mlke dedi ki...

ben uzun zamandır turkuaz goz kalmei arıorum.. hangi urunu satın aldıgını ogrenebilir miyim

modaninprensesi dedi ki...

Turkuaz rengine bende bayılıyorum abiyede de çok hoş duran bir renk sanırım ablamın nişanında bu renk bir elbise giyicem:)

Bursada Moda dedi ki...

İşte benim rengim. Tam bir turkuaz delisiyim. Moda olmasına da gerçekten çok sevindim...

Adsız dedi ki...

ayakkabicok güzelmarkasine acaba ??

beyaz mendil dedi ki...

Turkuaz rengini çok severim ve burada ki kıyafetler de bir harika.

*STYLEBOOM* dedi ki...

ah turkuaz!supersin jojee:en ic acici renklerden biri ve bu sene hakikaten ozellikle de aksesuarlarda acaip moda, oyle ki red carpetdaki o saasali tuvaletlerin ustune bile unluler bu sene Chopardlardan Cartierlerden pirlantalardan cayip kocaman gosterisli turkuaz gumus aksesuarlar takiyorlar. Accessorizeda cok guzelllll parcalar var turkuaz!

Jojee dedi ki...

merhaba herkese buaralar çok yoğun olduğumdan gelemedim..hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ederim..
mlk kalemimi flormardan aldım iki renk vardı mavi onların ikisini de ardım birde yeşil rengini çok beğendim zevkle kullanıyorum özellikle eyeliner gibi çekmeyi başarabilirsen mükemmel:)

ayakkabının markası da gucci tatlım:)

Ful yaprakları dedi ki...

en sevdiğim ve bana en çok yakıştırdıkları renk sanırım saçlarımın kırmızı gözleirmin renkli olması nedeniyle cıvıl cıvıl duruyor ve ben bayılıyorum:))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´