27 Temmuz 2009 Pazartesi

Anna Sui Fall 2009-Berelerdeki Şıklık


Anna Sui Fall 2009 koleksiyonundaki aksesuarlar benim çok ilgimi çekmişti.Büyük gösterişli saç aksesuarlarına eminim herkes alışmıştır.Büyük tüylü tokalar,taçlar ve taraklar artık giysilerimizi hareketlendiren alternatifler oldu.Özellikle sade giyindiyseniz tüylü bir taçla ona renk kattıysanız çok hoş duruyor. Ben genelde abartının bir yönlü olmasından yanayım.

Anna Sui'nin koleksiyonundan bahsetmek gerekirse bol boncuklu,taşlı ve tüylü bereleri kışın takabiliriz.Hatta pazardan alabileceğiniz bir bereyi süslü hale getirip diğerlerinden farklı olmak gerçekten çok hoş olabilir.Bereme uygulayacağım kesinlikle ama bununla beraber düşündüğüm diğer uygulama alanım ise kışın vazgeçemediğim şallarıma olucak.Minik tüylerle onu değişik hale getirmek eminim şalımında hoşuna gidecektir;)

Büyük bilezikler ve kolyelerden sonra gösterişli berelerinizle sonbahar ve kışı biraz ısıtmaya ne dersiniz?
Mankenlerin podyum arkasındaki hallerine bayılıyorum.

6 modacı yorumda bulunmuş:

Laçin Tenel dedi ki...

Turuncu ve mavi tüylü olanlara bayıldım, çok hoş görünüyorlar.

Jojee dedi ki...

Lacin;bende çok beğendim uygulamayı düşünüyorum.

Gizem. dedi ki...

sahinden çok sevimliler:)

Unknown dedi ki...

Çok güzeller..Benim içinde iyi fikir oldu canım kış gelsin bende süslerim(=

merbe dedi ki...

hmmm, bunları hemen not düşüp, kışa yetiştirmek lazım :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

çok sevdim ben bunları :D

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´