29 Temmuz 2009 Çarşamba

Doğal Makyaj Önerisi



Yazın hepimiz cildimizi çok yormak istemiyoruz.Daha doğal ve az makyajla günlerimizi geçiriyoruz.Özellikle deniz kenarındaysanız genelde makyajsız dolaşıyorsunuz.Doğal makyaj yapmak istiyorum bir örnek arıyorum diyorsanız, en güzel örnek Jessica Biel olur.Genelde şeftali-pembe parlatıcı rujları tercih eden ve rimelle makyajını tamamlayan birisi.Jessica gittikçe güzelleşiyor ne dersiniz?

8 modacı yorumda bulunmuş:

ebvatathemua dedi ki...

Justin T. ile pek bi mutlularmış Ağustos Joy'daki röportajında okudum,aşk böyle ışıldatıyor insanı işte ;)

Unknown dedi ki...

Jessica taş gibi, ona söyleyecek bir söz yok. Yalnız bu suratta fondöten var kuzum, yani bu hollywood cadıları suratlarına 40 tane ürün sürüp yine de birşey sürmemiş gibi görünmek konusunda oldukça başarılılar ;)

Adsız dedi ki...

doğal makyajdan kasıt açık renk ruj ve açık renk far galiba :) ama cidden tatlı bir yüzü var ben beğeniyorum sonuçta bu ünlülerin hepsi fondoten kullanıyor değil mi :)

Jojee dedi ki...

ebvata;ben ilk ilişkiye başladıklarında kesin ayrılırlar demiştim nedense Jessicayı olgun bulmuştum:)

JustMakeUp;Evet ya o fondotenlerin hepsini extra olarakta makyözlerini istiyorum:)

PinkSugar;canım sen kardeşimle(13) yaşıt olduğun için cildine fondöten sürmüyorsundur belki ama ilerleyen yaşlarında elbet kullanacaksındır:)Doğal makyaj fontöten-açık parlatıcı ve rimel üçlüsü oluyor.

ezgi dedi ki...

azıcık da allık var sanki göz kalemi sürmemiş galiba ben kalem sürmeyince hastalıktan ölüyormuş gibi görünüyorum ya:P

Adsız dedi ki...

Çok güzel bencede.. ben düğünümdede böyle doğal olmak istiyorum :)

gözde dedi ki...

Ben pek bi bayılırım kendilerine Jojeecim.

caramel macchiato dedi ki...

gerçekten parlıyor kadın :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´