20 Ekim 2009 Salı

Modacılarla Dizüstü!


-Loewe, Hermes, Hussein Chalayan ve Louis Vuitton-

Benim gibi birçok moda blogunda da dizüstü modasını hep görmüşsünüzdür.
Bütün modacılarda genel olarak rastlanan ayrıntı dizüstü çizmeler olmuştu.
Tabi bu ayrıntı yeni trendin kalp atışını sağladı.
Sokak modasında,ünlülerde,moda dergilerinde hep dizüstüne yer verildi.
Modacıların kolaksiyonunda olduğu gibi diğer markalarda örnek alıp dizüstüne yöneldi.
Genel olarak dizüstü modası: tayt,deri ve süet olmak üzere çeşitlendirildi.


-Topshop Unique, Chloe, Ohne Titel, & Rodarte-

Sizde dizüstü çizme modasına ayak uydurup satın almak istiyorum diyorsanız;
Uygun seçenek olarak berskha,pull and bear ve stradivius a bakabilirsiniz.
Fiyat aralığı 110-150 arasında değişiyordu.
Ama benim vurulduğum incidekiydi.
Fiyatı 250 tl.
Bakınmak istiyorum diyenler için birçok seçenek var.
Şimdiden keyifli alışverişler.


-Antonio Berardi, Marc Jacobs, Hermes, & Isabel Marant-

3 modacı yorumda bulunmuş:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

çok beğeniyorum ama herkes giymemeli

Bu Benim Dünyam dedi ki...

Evet bende isterim bu diz üstü çizmelerden ama benim bacak boyum biraz kısa,tam bodur ağaç olurum botları giyinince sanırım he;)

Jaensue dedi ki...

sonunda aldim bende bi donem tereddut ettikten sonra heryerde gozumuze gozumuze sokulmak istenircesine dizustu bot gorunce ister istemez kapiliyor insan akima:)ben suet tercih ettim en sevdigim sey ise stersen ust kismi disa katlanip daha dizalti bot olarak giyilebiliyor :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´